Bestel- en retourinformatie


Als groothandel levert AKA Light B.V. lichtbronnen, armaturen en volledige installaties.

Wij hechten waarde aan een zo hoog mogelijk serviceniveau en het leveren van hoogwaardige producten. In combinatie met ons gedegen verlichtingsadvies op locatie, maakt dit dat wij inmiddels meer dan 20 jaar succesvol actief zijn. Daarbij zijn wij deels voorraadhoudend: een groot deel van ons assortiment kunnen wij binnen 1-3 werkdagen leveren.

Onze werkwijze maakt dat wij concurrerende prijzen kunnen hanteren. Wanneer u een product van ons ergens anders goedkoper vindt, gaan wij via onze ‘elders goedkoper-pagina’ graag voor u na of wij een lagere prijs kunnen hanteren.

Wij zijn graag zo transparant en duidelijk mogelijk over wat u van u ons kunt verwachten. Wanneer u vragen heeft over de informatie op deze pagina, staan wij u via 055 - 360 25 30 of info@akalight.nl graag te woord.

Levertijden

Op onze website vindt u een levertijdindicatie. Wanneer u bij ons bestelt, ontvangt u deze ook per e-mail. De levertijdindicatie is doorgaans nauwkeurig, maar het kan voorkomen dat onze pakketvervoerder GLS te maken heeft met vertraging, of dat wij een product later ontvangen dan normaliter het geval is. In het laatste geval proberen wij u hier ook altijd zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen.

Verzendkosten

Deze bedragen € 4,85 excl. btw voor bestellingen tot € 150,- excl. btw en verwijderingsbijdrage. Wij rekenen geen verzendkosten vanaf dit bedrag. Het is ook mogelijk bestellingen kosteloos bij ons af te halen; u kunt hier tijdens het bestelproces voor kiezen.

Wanneer u uw bestelling op wilt halen bij een afhaalpunt bij u in de buurt, bieden wij u deze mogelijkheid aan via pakketvervoerder GLS.

Retourinformatie

Wij verkopen niet aan particulieren en dus enkel aan de zakelijke markt.
Wij vragen u als zakelijke klant om:

  • Retourzendingen te frankeren.
  • Rekening te houden met retourkosten die wij u moeten doorbelasten vanuit de fabrikanten SLV, Kanlux en Megaman.
  • Bij omruilen van producten rekening te houden met bestelkosten die wij opnieuw in rekening brengen.
  • Goederen onbeschadigd en in originele verpakking te retourneren.

Het bovenstaande garandeert dat wij ons prijsniveau kunnen handhaven en de kosten voor retourafhandeling kunnen beheersen.

Wanneer wij een foutieve levering doen, kunt u deze vanzelfsprekend kosteloos retourneren. Een retouraanvraag kunt u hier online plaatsen.